HOTEL BREDA PRINCEVILLE IS OPEN

Van der Valk Hotel Breda Princville is (deels) geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Breda Princville.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beschikbaar voor onze hotelgasten.
De medewerkers van Hotel Breda Princeville dragen voor uw veiligheid mondkapjes. Wij adviseren u hetzelfde te doen, ook wanneer u in een afgesloten ruimte aanwezig bent. (dit is echter geen verplichting)

Restaurant
Het restaurant en hotelbar zijn geopend voor onze hotelgasten. Reserveren op voorhand is verplicht.

  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes.
    U betaald hiervoor de gebruikelijke roomservicekosten.

Fitness & Wellness
Het zwembad, de fitness en sauna zijn geopend, de hammam is nog gesloten. Reserveren op voorhand is niet verplicht. 

Vergaderzalen
De vergaderzalen zijn weer beschikbaar, hier gelden ook de strikte richtlijnen en restricties vanuit de Overheid en RIVM. Voor meer informatie kunt u bij de Sales Afdeling terecht: sales@princeville.valk.com 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Draag een mondkapje net als ons personeel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Wohrmann


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk Hotel Breda Princeville als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn.
Ons restaurant is geopende voor onze hotelgasten.
Reserveren op voorhand is verplicht.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kan worden. 
De medewerkers van Hotel Breda Princeville dragen voor uw veiligheid mondkapjes. Wij adviseren u hetzelfde te doen, ook wanneer u in een afgesloten ruimte aanwezig bent. (dit is echter geen verplichting)
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aangescherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Reserveren op voorhand is verplicht.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen tegen de gebruikelijke roomservicekosten.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het restaurant is open. Reserveren op voorhand is verplicht.
Het zwembad, de fitness en sauna zijn geopend, de hammam is nog gesloten. Reserveren op voorhand is niet verplicht. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
U kunt gebruik maken van de fietsverhuur, de fietsen worden na gebruik gereinigt volgens de richtlijnen. Reserveren op voorhand is verplicht.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
U kunt uw boeking annuleren of wijzigen volgens de annuleringsvoorwaarden die vermeld staan in uw reserveringsbevestiging.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Wij adviseren u bij klachten zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.